ANBI-status aanvragen

Een vliegende start voor uw stichting

Op welke stichtingen richten wij ons

‘Advies voor Stichtingen’ richt zich primair op stichtingen die het algemeen belang dienen, bijvoorbeeld op sociaal of cultureel gebied of in de zorg- en welzijnssector.

Wie is Advies voor Stichtingen

Joost Mollerus, bedrijfseconoom met brede ervaring in profit en non-profit

• Ervaring als bestuurslid bij stichtingen in de culturele en zorg- en welzijnssector

• Gecertificeerd projectmanager

• Uitgebreide ervaring met digitale producten

Advies voor Stichtingen zet zaken op en draagt ze daarna over

• Het doel van Advies voor Stichtingen is om ervoor te zorgen dat de belangrijke randvoorwaarden voor een succesvolle stichting zijn ingericht.

• Zij wil dit doen zonder dat de stichting afhankelijk wordt van Advies voor Stichtingen.

• Zij zal er dan ook altijd voor zorgen dat alle informatie wordt overgedragen aan de daarvoor aangewezen persoon binnen de stichting.

• Natuurlijk is zij ook daarna bereikbaar voor ondersteuning wanneer dat nodig is.

.

Alba Rosa Viva! 2018