ANBI-status aanvragen

Een vliegende start voor uw stichting

Partners

Advies voor Stichtingen maakt voor u een selectie van verschillende partijen op basis van kwaliteit en prijs. Hieronder vindt u meer informatie over die partijen met wie Advies voor Stichtingen samenwerkt en een link naar hun website.
Doe het zelf notaris

De statuten die je nodig hebt voor het oprichten van de stichting maak je voor een groot deel zelf via de DoeHetZelfNotaris.  Op de website doehetzelfnotaris.nl maak je een complete concept akte. Op basis van de antwoorden die je geeft op de site wordt de akte voor jouw stichting op maat gemaakt.

De aktes die je bij DoeHetZelfNotaris maakt kan je ook zelf begrijpen als je die doorleest, want ze zijn in duidelijke taal geschreven. DoeHetZelfNotaris biedt daarnaast op verschillende manieren ondersteuning bij het opstellen van de akte. DoeHetZelfNotaris werkt samen met notarissen in het hele land.

Door haar werkwijze kan DoeHetZelfNotaris, zowel voor het oprichten van een stichting als voor het wijzigen van de statuten van de stichting, scherpe tarieven rekenen.

Gratis Online Boekhoudprogramma voor ANBI-stichtingen

Om het voor ANBI-stichtingen nu nóg eenvoudiger te maken om te starten met hun administratie in Informer is er in samenwerking met Advies voor Stichtingen een speciaal ANBI-rekeningschema gelanceerd.

Zo hoeven ANBI-stichtingen – die gratis gebruik mogen maken van InformerOnline – nu ook geen tijd meer te besteden aan het aanpassen van hun grootboekrekeningen.

Bovendien bieden we een gratis starter kit aan, waarin de ANBI’s duidelijke startinstructies en een Excel sheet dat dient als vertaalslag van de grootboekrekeningen in Informer, naar het specifieke format waarin de Belastingdienst wil dat je de financiële resultaten van je stichting presenteert in het Standaardformulier publicatieplicht ANBI kunnen vinden.

Zie gratis boekhouden voor ANBI-stichting

Hoe gaat Subsidiegezocht.nl te werk?
U loopt rond met plannen voor uw stichting of vereniging en voor de realisatie hiervan heeft u geld nodig. Na één telefoontje weet u of Subsidiegezocht.nl hierin iets voor u kan betekenen. Vervolgens gaan we in een oriënterend gesprek verder in op uw ideeën.

Uitgekiende fondsendatabase, projectplan en begroting
Na het kennismakingsgesprek stellen we een (project)plan en een begroting met dekkingsplan op. We raadplegen onze uitgekiende fondsendatabase om te selecteren welke fondsen het best aansluiten op uw plan. Deze database gebruiken we ook als projectvolgsysteem, zodat we altijd up to date informatie over het project hebben en het tijdpad in de gaten kunnen houden.

Projectmonitoring en eindverantwoording
Na toekenning van bijdragen door de fondsen sturen wij de bedankbrieven, terwijl u doorgaat met de voorbereiding van uw project. Nadat u de plannen van uw organisatie hebt gerealiseerd, helpt Subsidiegezocht.nl bij de eindverantwoording naar de fondsen.

Ben jij op zoek naar een helder en fris ontwerp voor je website, boek of compleet nieuwe huisstijl? Dan ben je bij Kantoordeloor op de juiste plek. Kantoordeloor typeert zich door heldere ontwerpen zonder veel franje, die duidelijk de boodschap van de opdrachtgever uitdrukken. Het gebruik van frisse kleuren en uitgebalanceerde typografie is daarbij kenmerkend en levert aantrekkelijke resultaten op die vaak vrolijk stemmen. Kantoordeloor streeft naar persoonlijk contact en elk ontwerp wordt zorgvuldig en in nauwe samenwerking met de opdrachtgever gerealiseerd.