Partners

Advies voor Stichtingen maakt voor u een selectie van verschillende partijen op basis van kwaliteit en prijs. Hieronder vindt u meer informatie over die partijen met wie Advies voor Stichtingen samenwerkt en een link naar hun website.
Doe het zelf notaris

De statuten die je nodig hebt voor het oprichten van de stichting maak je voor een groot deel zelf via de DoeHetZelfNotaris.  Op de website doehetzelfnotaris.nl maak je een complete concept akte. Op basis van de antwoorden die je geeft op de site wordt de akte voor jouw stichting op maat gemaakt.

De aktes die je bij DoeHetZelfNotaris maakt kan je ook zelf begrijpen als je die doorleest, want ze zijn in duidelijke taal geschreven. DoeHetZelfNotaris biedt daarnaast op verschillende manieren ondersteuning bij het opstellen van de akte. DoeHetZelfNotaris werkt samen met notarissen in het hele land.

Door haar werkwijze kan DoeHetZelfNotaris, zowel voor het oprichten van een stichting als voor het wijzigen van de statuten van de stichting, scherpe tarieven rekenen.